ipeksu1 bence kanı erken vermişsiniz 14.gunune kadar bekleyin yani bu değerle size ancak şunu diyebilirim kimyasal olabilir ama bence değil normal bir gebelik olsaydı evet olabilirdi ama 8. Gün erken çok erken 14. Gününe kadar bekleyin o gün verin umarım pozitif sonuç alırsınız 🥰🙏