Kızlar 12. Haftadayım tam 3 gün iyiysem 5 gün kötüyüm hiç bir şey yiyemiyorum prilam ilacı kullanmama rağmen istahsızlığım çok fazla bulantım cok fazla düzgün yemek yiyemediğim için ben halsizim ama muz ceviz elma elimden geldiğince fazla yemeye çalışıyorum cocuk kilo alsın diye umarım faydası olur. Bu durumu yaşayan var mı aranızda