Derya kanza gül de doğum yaptım sezeryan çok memnun kaldım herşeyden ama çocuğum için ciğerlerine şu kaçmış diyip küveze aldılar ertesi gün görmeye gittim cihaza falan bağlı değildi çocuk neden dedim artık cihazsiz nefes alıyor dediler siz cikarken veririz çocuğu dediler asla bu süreçte gelip emzirtmediler yok emme refleksi yok vs dediler ben hastaneden çıktım emme refleksi yok evde besleyemezsin dediler vermediler çocuğu 1 hafta kuvezde yatırdılar boş boş zorla aldım çocuğu resmen bu tarafı tam bir rezilliktir sonradan öğrendim ki çoğu özel hastane bunu yapıyormuş zaten devletten yoğun bakım parası alabilmek için bunu göz önünde bulundurun ben 2. Geceliğine orda doğurmam.