Hanımlar adetim şuan yedi gün geçti ve bir gün geçince test yaptım pozitif çıktı ama kahverengi lekelenmelerim oluyor wc gittiğimde sadece peçeteye geliyor. Bu durumu yaşayan var mı?
Salı günü için randevu aldım doktora yurtdışında yaşadığım için sanırım direk keseyi görmek için geç veriyorlar randevuyu..