Çatı muaynesi oldugum gün doktor kanlı akıntı gelebilir korkma demişti dediği gibi pembe akıntım oldu o gün hatta gecesinde ve sabahında da kücük damlalar şeklimde pembe renk geldi yine. Öğlende de kahverengi sümüksü jel bi akıntım oldu acaba nişan mıydı gelen yoksa çatıdan kaynaklı mı başına gelen var mı kızlar🙈 bu arada 38+2