Kızlar dikkatimi geçti ufak bi yaram çok geç iyileşti şekerde öyle olurua gebelik şekerindede böyle bişey olabilirmi şeker yüklemesi falan yaptırmadm bide ayaklarm yanıyo gibi böyle akşamları geceleri iğne batıyo gibide değişik sabit tutamıyorm bazen