MerveBilgen gebe okulunda arz talep de epidural takılıyor diye eğitim verildi ama asla alakası yoktu ona güvenip normal doğum yapacaksan her zaman en kötüsünü düşün iyi olursa da o şekilde olsun. Ben 2 gün sancı çektim epidural istedim aptallar tamam tamam deyip beni oyaladılar en azından bir ağrı kesici yapın dayanamıyorum ölücüm dedim tamam deyip gittiler saatlerce gelen giden olmadı böğüre böğüre sancımı çektirdiler bana tansiyonum yükseldi yığılıp kalacaktım bir yerde umurlarında olmadı hepsnı Allah’a havale ediyorum 9 cm açıklıkla 2 gün sonra bebeğin kafası kanala tam istenilen şekilde girmediği gerekçesiyle sezaryene alındım ama öldüm öldüm dirildim sakın epidurale güvenme ne olacağını hiç bilemezsin