Sclemr Kızlar belirtiniz varmı ne durumdasınız benim son 9 gğn acayip kalçalarım ve belim ağrıyor ve kasıklarıma kramp giriyor 🥺😬😬
Gunes-1110 Sclemr BAT 3 sıcak basmalar oluyor benim bide hafif adet ağrısı oluyor. Ve uykum geliyor halsizim bayılacakmış gibi oluyorum
myangelson Sclemr normalde 2 3 gün geciktim ama tekrar yumurtlama gördüm sanırım geçen hafta o da 31 Mayıs 1 Hazirana falan denk geliyor 😂😂😂 durumlar karışık ama bende hiç belirti yok sivilcelenme dışında bir de beyaz akıntı var hem hamile kaldığımda hem adet öncesi geliyor 🤷🏻♀️
noble1 Benim bat 3 haziran, 2gün üst üste testte yumurtlama ve bugünde çatlama gördüm. bugünde değerlendirdik, herhalde artık bekleme modu 🤣
Durunun_kardesi 9 gün kaldı adete ama bende kasık ağrısı ve bulantı var belki erken bulantı için ama benim çok bulantım var şu an
Rumeysa-6161 Gunes-1110 kasiklarinda mi agri hissefiyorsun ? Bendede sag tarafda batma hafif agri hissediyorum.
Sevgi2023 Gunes-1110 o sicak basmasi bendede var ya felaket biwey son 2/3gundur olmaya bawladi hic olamiwdi daha once Bat 6 haziran bide dun sol kasimda orta derece agrilar vardi siz
Ebruebos Benim yumurtlamadan sonra başlamıştı kasık ağrısı bel ağrısı. 2 gündür çok az leke oluyor peçeteye silince hasta olacakmış gibi hissediyorum 🥲 bat 1,2 haziran
busratekabaci Kızlar benimde sol kasigima ağrı girdi az önce cızz ediyor sanki birde sabahlari hafif mide bulantisi oluyor kahvalti hazirlarken ilk gebeligim de mayis ayinda olmustu insallah bu da öyledir 1 haziranda adet olmam gerekiyor ama içimde sanki hamileymişim gibi bir his var acaba psikolojik mi
Sclemr busratekabaci benimde bu ay öyle sanki hamile kalacakmışım gibi kasığıma cızz diye ağrıyor saplanıyo ara ara ve kalça aşırı ağrıyo
Ebruebos Sclemr pek sanmıyorum ya ben hasta olacağım zaman leke olur. Beklemedeyim ama belki bir umut
busratekabaci Sclemr benim kalçamda yok ama evet ara ara giriyor ağrı Rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah.Ben ikinciyi istiyorum.Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın.🥰
sngl3875 Benim 5 Mayıs adetim başladı 9 unda bitti 16 Mayıs yumurtlama günümdü onuda değerlendirdik yumurtlamadan 4 gün snra kahverengi leke şeklinde gelmeye başladı gecede kırmızıya döndü ama az az geldi bugün 4. Gün hala geliyor ara kanama olarak geçiyormus . İlk defa geldi başıma adet günüm 30 mayis bekliyorum büyük bir merakla 🤷🏻♀️
Ebruebos sngl3875 aynıyız benimde 17 mayıs çatlama 5. Gün başladı leke pembe turuncu şeklinde günde 1,2 saat peçeteye geliyor silerken sonra geçiyor 🥲 adet olacakmışım gibi kasıklarımda sızı var
sngl3875 Sclemr inşallah öyledir kendimi de kaptırmak istemiyorum son 6 gün kaldı baklm Allah’tan hayirlisi 🤲😊