Sevim97 benimde ilk bebegim kalbi durdu 8 haftalikken 10 haftalikken kontrolde ogrenmistim kurtaj oldum 2. Gebeligimdede 6. Hafta dusuk yasadim kan pihtilasmasi cıktı igne kullaniyorum suanki gebeligimde kahverengi lekelerim flan oldu hep korktum agladim bunada bise olucak diye hareketlerini hissetsem iyi olucam doktora gitmeden iyi oldugunu bilmek cok guzel birsey flan bi ton düşünürken 17. Hafta minigimin hareketlerini hissetmeye başladım suan 19 icindeyim dogumu bekliyorum alisveris telasi icine dustum birden umudunu kaybetme zamanin tadini cikar dua et sen mutlu olki bebeginde olsun sana tutunsun Allahim kucagimiza almayi nasip etsin❤