Asenamelis1 değillll, bebeğin hareket ediyor olması rahat ettiği anlamına geliyormuş. Sağ sol ya da sırt üstü yatarken ne tarafa ne şekilde yatman gerektiğini çocuk belirliyor. Bu sözümü unutma, bebeğin ağırlığını daha net hissetmeye başladığında ne demek istediğimi anlayacaksın. Benim bebeğim genelde sağ üstte kaburga tarafımda toplanıyor, o o pozisyondayken sağıma değil de soluma yatarsam canım acıyor ya da bazen sola geçtiğinde sola yatmazsam çok zorlanıyorum. Bazen de karnımda bi yerlerde toparlanmaydıysa sırt üstü yatıyorum