Sibel_yay_46 Arkadaşlar yarın hastane gideceğim 6+2gunluk oldum kalb atışı duyarmiyim siz ne zamanlar da duydunuz
GizemSevilir Sibel_yay_46 ben de tam 6+2 de duydum kalp atışlarını canım ama duyulmazsada korkma 8 nci haftaya kadar duyulmaması normalmış
Tbytkn Bende şuan 6+5 im pazartesi tam 6 haftalıkken keseyi gördük bebeği görmedim kalp atışı da duymadım ama normal dedi kese ile haftası da uyumluymuş korkmayalım ikimizde inşallah sağlıkla alırız kucağımıza