gammzeeaa Selam güzel anneler hamileliğinizin ilk ayları folik asit kullandınız mı önerdiğiniz bir marka var mı devletin verdiği çok yetersiz kalıyormuş kullanacaksam faydalı bir şey kullanmak istiyorum
GizemSevilir gammzeeaa ben hamile kalmadan 3 ay önce doktora gittim kontrol amaçlı Folidoce verdi 3 ay kullandım ve hamile kaldım 16 ncı haftaya kadarda kullanmaya devam ettim
27damla gammzeeaa folidays kullandım hamile kalmadan 2 ay önce başladım. İçinde iyot ve b vitaminleri de var. Doktorum iyotlu kullanmamı önermişti
Kr6543 Bana doktorum solgar önermişti ama eczanede kalmamış eczacı da folidoce verdi gayet güzeldi hap küçük zaten içimi de kolay tavsiye edebilirim
Booksandcats Ben hamile kaldığımı öğrenince içmeye başladım doktordan önce eczacıya sormuştum o da iMom diye bir marka verdi doktorum da onaylamıştı bunu kullanabilirsin diye
Zseda gammzeeaa ben gebelikten 3 ay önce başladım sonra aynısından devam ettirdi doktor. Folicus kullandım
Yefeannesi 19 aylık oğlum var. Planlı gebelik olduğu için 4 ay önce kullanmaya başladım QFolin. Şu an hamileyim 14+4 ve yine planlı olduğu için 3 ay öncesinde başlamıştım. Kendim yine QFolin kullanmak istedim ve devam ediyorum.
neanladinyurdagull gammzeeaa iki gebeliğimde de folbiol kullandım hatta ilk hamileliğimde folik asit kullandım 1 ay sonra hamile kaldım
madameux gammzeeaa gebelik planlamadan 6 ay evvel aktif folat kullanmaya basladim. Bir donem solgar folate, bir dönem folita. Folitanin icinde iyot da var. Yumurta gelisimi icin önerdiler. 30. Haftada elenatal 2 kullanmaya devam ediyorum, kombine vitamin.
Aerithma gammzeeaa 13.haftama kadar folidoce kullanmıştım. Sonra bıraktırdı doktorum ve multivitamin verdi.
Maviyesill gammzeeaa ben folik asit değil direk folat ın kendisini kullanıyorum 3. Aydan sonra da ocean mumy ya da regenesis kullanmayı düşünüyorum
Semakantar gammzeeaa ben folicus plus kullanmistim ilk gebeligimde doktor tavsiyesilye simdi 2. Gebeligim ondanda folicus plus aldim en iyilerinden biriymiş zaten
Azra_Mom gammzeeaa ilk bebemde kullandım devletinkini 3 ay kadar bu gebeliğimde doktorlar saçmalamaya başladı neymiş o bebeğe zarar veriyormuş içeriğinde bişey fazlamıymış neymiş hem devlet hem özel doktoru aynı şeyi söyledi şu folbiol meşhur olan başka varmı bilmiyorum devletin zaten neyse özel aldırmaya çalıştılar reklam broşürleri masalarında filan sorun değil parasında değilim alırım ama onların hepsi kapsül ve ben kapsül yutamıyorum diğerini de ısrarla yazmadılar kızımda verdiniz ama kullandım diyorum o zaman bilinmiyormuş bide söylüyorlar zararlı şeyi kullandırdılar dediklerine göre yani beni tav ettiler bende bu bebemde kullanamadım şimdi zaten 5 aylığız artık
Btl_3347 Azra_Mom doktorlarda anlaştıkları firmanin ilacını yazıyorlar herşeyi ticarete dönüştümüsler, benim iki oğlum var ikisindede bir tane bile kullanmadım, şimdi 10 haftalık gebeyim bundada kullanmadım hiç