Haticebaysalll Kızlar ben dün kontrole gittim 12 haftalık olması lazımdı ama 12+5haftalık gözüküyo neden olabilir böyle böyle bisey geldimi basiniza
Semencivraci Haticebaysalll benimde 1 hafta önden gidiyordu hala daha öle bebegin gelisiminden o canim kötü bırsey degil merak etme 😀
Fehmer Haticebaysalll cnm bende de öyle 9 haftalıkken 10 haftalık demişti bebeğin anne karnında gelişimine göre haftayı söylüyolar
esractn Haticebaysalll Ben şuan 13+2 yim ama ama ultrasonda 14 haftalık gözüküyor bebislerim 🤗 normal bisey dedi doktorum bana
Esra7261 Haticebaysalll Gelişimle alakası yok. Döllenme zamanı ile alakalı. Adet tarihine göre aşağı yukarı bir bilgi veriliyor. Ultrasonda farklı görünebilir 1hqftaya kadar normal ilerde görünmesi