Momss13 Kizlar kac haftanizda bebeği hiss etdiniz? 17 haftaligim hala hiss etmedim tedirginim bebek iyi daha 1 hafta olmadi ultrasondan geldigim içerde kipir kipir hatta cinsiyetni bile gostermedi tesr çocuk qaliba. Bazilari 13 14 haftadan hiss ediyor
momofmychildren Momss13 ben ilk hareketini 18.haftada felan hissettim 24den sonra düzenli hissetmeye başladım
balbadem1 Momss13 benim hissetmem nerdeyse 20. Haftayı buldu canım hiç panik yapma erken hissedenler için genelde bağırsak hareketleri diyorlar yada birkaç gebelik geçirmiş tecrübeli anneler oluyorlar
CokCahilsinKeskeOlsen Momss13 Çok normal hissetmemeniz o 13-14 haftada hissedenler çok düşük ihtimalde kalan hissedenler en az 18-24 hafta arası net hissedilir. Anlayacağınız daha vaktiniz var bilimsel olarak bile 2. Gebeliklerde en az 16. Hafta hissedersiniz der doktorlar ilkse bu 18 e çıkar
Booksandcats Hafta gibi belli belirsiz hissediyordum plasentam ön taraftaymış sanırım o yüzden de biraz geç kaldı ama 22de tam net olarak hissetmeye başladım 23+0ım göbeğimi hareket ettiriyor minnoş artık 🥹
Momss13 Booksandcats benimde plesantam on duvara gecmis aşağıdaydi simdi biraz kalkmis belkide ondan 🥲