Ebruyi Leo1234 bende devlette vermeyi düşünüyorum ama burada okudum bazıları yapmıyormuş nereden vereceğiz acilden mi
Ebruyi Bir_nazenin01 bizim bölge cok yogunmuş önceki hamılelıgımde 8 gunde cıktı cok yogun bolgelerde gec cıkarmıs ya da onlar oyle soyluyor o yuzden saglık ocagına kan vermekte istemiyorum
Leo1234 Fekf İnşallah veririm haber tabiki bende çok merak ediyorum😔🙏🏻 bide tiroidim var bakalım nolcak sonuç