Kızlar iyi akşamlar
Öncelikle 10 gün boyunca kaşık ağrım yani kısaca hiçbir belirtim olmadı ama 3 saat öncesine kadar kaşığıma kramp girer gibi ağrı giriyor geri geçiyor şuna uzanıyorum bi sızı var yani acaba yumurtam şimdi mi çatlıyordur şimdi çatlama ihtimali var mıdır ? Lütfen bilgisi olan yazabilir mi