Kızlar iyi akşamlar
2 senedir çocuk düşünüyoruz
Bende pcos eşimde varikosel var.
2 kez normal ilaçla gebelik elde ettik ama düşükle sonuçlandı ( pıhtılaşmam olduğunu öğrendik)
Geçen sene bir aşılama yaptık tutmadı üzerinden 1 sene geçti gebelik elde edemeyince tüp bebeğe başladık. Salı günü gonalf vurulmaya başladım. Yaşadıklarınızı ve önerilerinizi anlatırsanız çok sevinirim bide benim kanamamı arttırdı bu iğne sizde de olmuş muydu?