Semakeles61 kuzum tedirgin olma herkeste belirti olacak diye bir kural yok ben adetime 2 gün kala adet olucak gibi her zaman yaşadığım hafif kasık ağrısını yaşamıştım başka hiçbir belirtim yoktu hatta adet öncesi yaşadığım kuruluğu bile yaşadım akıntım resmen kesildi kesin adet olucam dedim ama gebeymişim hiç böyle düşünüp moralini düşürme lütfen tek farklı olarak yine son günlerde bel ağrısı yaşamıştım tek öyle şüphelendim inan onun dışında hiçbir şey olmadı