Kızlar 2 aylık bebeğim var doğduğunda 5 gün ciğerleri lekeli olduğu için antibiyotik aldı ve solunum sıkıntısı vardı. Sabaha doğru hırıltı oluyordu ama bu akşam çok rahatsız şuan başındayım hırıltıdan uyuyamıyor tık tık ses geliyo bu akşam bide çok yedi bayağı da kustu ikidebir uyanacak gibi oluyo nedir anlamadım çok yediğinden mi oldu acaba?