İyi akşamlar kızlar.
Bugün adet günüm ama olmadım 4 5 gün önce test yapmıştım negatifti geç döllenme yaşayabilirim çünkü 45 günde adet görüyorum ve hiç afet belirtim yok sırt ağrım var sadece ilk gündür kasıklarıma bastırıyorum sadece sağ kasıgımda elimi koyduğumda nabız atar gibi pıt pıtt bişey atıyor sol da yoktur birisi bana önceden hamilelik belirtisi falan demişti sizce o mudur