Booksandcats Kızlar eşlerinizden doğum hediyesi istediniz mi sonuç ne oldu 🙈 Bir de doğum hediyesi ne isterdiniz?
Mine-tayfun Booksandcats bana hediye olarak ne alsam hoşuna gider dedi bende air friyer yada hamur yoğurma makinası dedim ama doğum günüm doğumuma yakın bir tarihte olcak bakalım aldığını doğum günümde mi vericek yoksa doğumda mı 😂
Rabiul Booksandcats eşimden ne isteyeceğim daha karar vermedim ama ailenin ilk torunu olduğu için babamdan araba isteyeceğim 😆😆
Booksandcats Melek3675 valla ben istedim ağzımla 3-4 kere söyledim tamam dedi ama başından savmak için mi dedi yoksa ciddi miydi bilemedim 🙈🤣
Melek3675 Booksandcats ben hiç sormuyom bile hem doğum özelde olcak hem çocuğun ihtiyaçları cart curt bunları halledelim de olmasa da olur 🤣
Zeh-ra Ayy hiç sormuyor ne alayım diye bizim mi söylememiz lazım ben şunu istiyorum diye ilk gebeliğim beni de bilgilendirinnn 😂
Booksandcats Zeh-ra benim de ilk gebeliğim hiç sormadı ben kendim duyuruyorum sürekli ama bakalım sonuç ne olacak 😬
Nisa10 Booksandcats çok teşekkür ederim Herşeyin daha güzelleri sizin olsun istediğiniz ne varsa gerçekleşsin 😊
Zeh-ra Booksandcats benim eşim de hiç bilmez öyle doğum hediyesi gibi birşeyin alınması gerektiğini 🫢 ne olacak ben bilmem 🥲😂
Booksandcats Mine-tayfun güle güle kullanın şimdiden 😊 benim doğumum da evlilik yıl dönümüme denk geliyor şimdilik tahmini olarak ikisini birleyip tek bişey alır muhtemelen diye düşünüyorum 🙈
Mine-tayfun Booksandcats bende kızım benimle aynı gün doğsun istiyorum ama içimden bir ses erken doğum olcam diyor 41 hafta doğarsa benimle aynı gün doğuyor ama 37 38 gibi gelicek gibi hissediyorum
Booksandcats Melek3675 ben de aynı şekilde düşünüyordum ama ailelerimiz sağolsun hiçbir şeye para harcatmadılar diyebilirim 🥲 ordan kurtardı bari güzel bi hediye alsın diyorum 🙈
Melek3675 Booksandcats senin o şansın var benim kendi tarafım yapıyor şuanda annem künyesini felan da aldı ama koca tarafı bir çöp bile almadı 🤣
Booksandcats ZeynepDuru17 siz istemeden düşünüp yapabilen bir eşiniz varsa çok şanslısınız vallahi benimki söylemeden pek akıl edemez 😂
Booksandcats Mine-tayfun bizimki de tam 40. Haftada denk geliyor evlilik yıldönümümüze ama sezeryan falan olması gerekirse denk gelmez muhtemelen yine de hevesleniyorum aynı gün olsun diye
Booksandcats Mine-tayfun ama önemli olan sağlıkla gelmeleri günün pek de bir önemi yok inşallah sağlıkla alırsınız bebeğinizi kucağınıza 🥹❤️
ZeynepDuru17 Booksandcats akılsız bunlar cnm erkekler böyledir ama ben söyledikten sonra kendimi kendim düşünmüş olmuyormuyum biraz onlar düşünsün akıl herkeste var 🤣
Booksandcats Rabiul benimki de ilk torun düğün altınlarımı vermiştim arabaya o zaman vermeseydim çok mantıklı vallahi şimdi isterdim 😬🙄