Gamzzkan Kızlar merhaba folik asiti hamileliginizin kaçıncı ayına kadar kullanacaksınız? Sağlık ocağına gittiğimde hemşire 12. Haftadan sonra bırakılacak dedi fakat doktorum doğuma kadar kullanacaksın dedi. Kafam karıştı sizde durumlar nasıl
Zseda Gamzzkan 12.haftadan sonra doktor başka bir vitamine geçiyor içinde folik asit bulunuyor doğuma kadarda kullaniliyor. Doktorunuza guvenin
Ebruyi Gamzzkan bende kanda pıhlaşma ve değerlerde düşüklük olduğu için hamile kalırsam 9 ay boyunca dedi doktor
tugcesakzci Gamzzkan ben 9 ay boyunca kullandım. Zaten folik asiti hiç bir gebe tamamen bırakmaz Folik asit gebelik boyunca multi vitamini ve demir ilacı içerisinde alınmaya devam eder.
numix Ben 6. haftada multivitamine geçtim içerisinde folik asitte var. 14 haftalık oldum hala kullanıyorum doktorum devam et dedi
Gamzzkan Zseda suan imom folik asit ve gyno diye bi demir ilacı kullanıyorum. Başka bi vitamin falan vermedi . Sorsam mı acaba
Zseda Gamzzkan Doktorunuz zaten verilmesi gerekeni vermiş. Omega,folik asit imom içinde bulunuyor. Demir ilacı da vermiş. Magnezyuma da başlatır ya da verdiği şeyin içinde belki vardır o kadar içerik bilmiyorum 😁
seddackr Haftada folik asiti bıraktırdı. Elenatal 2’ye başlattı doğuma kadar kullanacakmışım içinde ihtiyacımız olan her şey var.