Aliye35 Doğuran yok mu bize biraz ilham olsun. Nasılsınız nasıl gidiyor, son kaç? Hadi biraz sohpet edelim. Yarın 38 oluyoruz ❤️ randevum var. Yatırırlar gibime geliyor. Ağrılarım var ve 2 cm açıklık vardı iki gün önce.
Eceliza3434 Aliye35 ay yok yok yok hiç bi belirti yok delircem koştum simdi koridorda kızımla ama hiç sadece taş gibi oluyor karnım başkada bişey yok hiç bi belirti yok
Onatd Aliye35 Ben Yürüyüş yaptım bugün sırt ağrım var biraz birazda sol kasığım ağrıyor salı günü randevum var bakalım doktor ne diyecek 🤔
Akyuz_90 Aliye35 36+2 oldum inanilmaz agirlarim var haziran’ın 3-4′ü gibi doktor gel dedi sezeryan istemiştim gün verir mi vermez mi bilmiyorum ama iki yürüyüş yapsam hemen karnım taş gibi oluyor bir ağrım çok normal doğum yaparım herhalde 😏
Yaprakdokumuseverr Aliye35 38+2 yim. Bu sabah kuş gibi uyandım. Uykuda sağa sola çok rahat döndüm bence artık kanalda. Sabahtan beri hafif adet sancılarım var. 2.doğumum olucak nasipse yakın olduğunu düşünüyorum.
mutlubibekleyis Ay yok adet ağrılarım vardı bel ağrım vardı yok oldu bugün birden, yürüyorum pilates hurma ananas, ağrım gelsin diye dua ediyorum çok yoruldum hamilelikten 🥹 38 iz. Salı günü çatı muayenesi var inşallah tetikler doğumu. 🫠
Zekiye_az Eceliza3434 bende de aynı 39+4 karnım sertleşince sanki biri beni boğazlıypr nefes alamıyorum
Sinemm60 Aliye35 39+5 teyiz hâlâ bir belirti yok arada bir ağrım oluyor ama geçiyor sonra düzenli değil yürüyüş yapıp hareket etmeye çalışıyorum bende 🥲
Esule Sinemm60 biz de 39+5 teyiz🥲 bebeğinizin kilosuna kaç dediler acaba.. Benimki 3800 çıktı bugün. doktorum ısrarla ağrını bekleyelm diyor kilosu söylenenden fazla çıkarsa diye korkuyorum 😬
Eceliza3434 Zekiye_az ilk kızım doğmuştu o sertlikden sonra şimdi anca sertleşiyor ama gelme gibi bi durum yok suyum bi gelsede şöyle bi doğuma gitsem
Bahar1453_ Ben de 39/3üm sadece akşamları cok hareketli hareket ettikçe karnım sertleşiyor bazen düzenli sancı oluyodu durdu gibi sancılar kanalda mı bilmiyorum açıkcası
Mehtp9696 Benimde bugün 40. Haftam hala doğmadı, 41e kadar bekleyip olmazsa suni sancı deniycez dedi doktor 🤷🏻♀️
fatos41 Aliye35 bizde yarın 38 oluyoruz bir haftadır hurma yiyorum bugün ahududu yaprağı çayı içmeye başladım merdiven in, çık evi sildim çömelerek biraz bugün ama yok hareket ettikçe kasıklarımda ve karnımda ağrı sertleşme oluyor ara arada belime ağrı giriyor başka da birşey yok 🥺
ttugcenur1 Benimde 37.haftam pazartesi randevum var iki gündür geceleri inanılmaz kasık ağrım oluyor rahmime inanılmaz baskı yapıyor sanki ayaklarıyla dövüyor gibi🥲ne zaman olacak bilmiyorum bekliyorum 🥹
gizemmdundar1 39+1 ama hiçbir belirti yok sadece karnımın sağ yan tarafı acıyor pazartesi kontrole gideceğim doktor 40+4 e kadar bekleyelim olmadı suni sancı ile dogumu baslatacagız dedi umarım gerek kalmaz ve doğar hemen artık çok zorlanıyorum 🥹