FgD evet çok memnunum. Taşıması çok kolay. Piknikte falan kullandım. Bize kamp sandalyesi küçük hanıma da bunu alıyoruz yanımıza. Evde, dışarda, misafirlikte. Çok pratik tavsiye ederim. Farklı marka da alabilirsin ama bu tip olsun. Benim için çok kullanışlı oldu☺️