İyi akşamlar kızlar ikinci bebeğime hamileyim. İlk gebeliğimde ve doğumumda başka bir ildeydim doktorum hastanem herşeyim belliydi şimdi farklı bir şehirde hamile olduğumu öğrendiğimden beri kese görmeye başka doktor tahlillere başka doktor kalp atışına başka doktora gittim şimdi ayın sonunda yine randevum var içime sinerse o doktorla devam etcem. Ama hep bir acaba var iyi mi bebeğim herşey yolunda mı vs vs hala kızımı emziriyorum kucağıma alıyorum karnıma baskı olur mu ağır kaldırıyorum birsey olur mu sürekli düşünüyorum. Birde eşim yok yanımda görevde destek olmaya çalışıyor Allah razı olsun ama yanımda değil işte. Yaniii işin kısası çok mu takıyorum sizce ?