Gizem3598 hiç durmadan git derim çünkü az bir süre değil bişey varsa da ona göre tedavi çizersiniz kendinize erken teşhis çok önemli bişey bende bir yıllık evliyim geçen sene Mayıs’ta evlendim ilk günden beri olmadı bir buçuk ay önce gittik eşimle benim hormonlar temiz çıktı eşimde ileri hızda sorun çıktı düşük çıktı yani 34 35 olması gerekirken 15 çıktı ama doktor olmaz değil okur çocuğun dedi tüp Bebeklik bir sorun yok dedi yani dediğim gibi ne olduğunu bilirsiniz en azından ona göre vitamin ilaç vs düzelir ama hiç bekleme gerçekten durumun varsa eğer kendine doktor bul tahlilleri devlete yaptır özele göster daha ilgileniyorlar 🥰