İyi akşamlar, ben yunus emreye gidiyorum kontrollerimde doktorum şuan başka bir yere görevlendirilmis bir ay sonra gelicek dediler kontrol zamanım da geldi ama randevu bulamıyorum 35 haftalık oldum nstye başlatmıştı doktorum. Kısacası yarın erkenden gitsem randevusuz bakarlarmı