Btlshnnn Yarın 12 haftalık olacağız inşallah yarın ikili tarama yapacak doktorum inşallah sağlıklıdır bir sorunumuz yoktur içim içimi yiyor sizde de böyle oluyor mu yoksa ben mi çok evham yapıyorum 🥹 Birde cinsiyeti de çok merak ediyorum öğrenen oldu mu bu haftalar da ilk gebeliğimde 12+4 de öğrenmiştim bunda da hemencik öğrenirim inşallah merak etmeye başladım 🥰
numix Yarın 14 haftalık oluyorum ben de. 12+3′te ikili tarama yaptırdım hala sonuç çıkmadı ben de bekliyorum ama içimi ferah tutmaya çalışıyorum. Zaten ense kalınlığı, burun kemiğine vs bakılıyor onlar normalse çok sıkıntı yapmamaya çalış 🥰