Gamze321 karnımda yaşayan bebeğime ölmüş olabilir dediler ertesi gün başka doktora gidince bebeğimin çok sağlıklı olduğunu öğrendim
Bir Arkadaşımda orda normal doğum yaptı bebeğinin kolunu kırdılar doğumda
Bir diğer arkadaşım ise rahatsızlanıp oraya gitti ve doğum daha başlamadı deyip göndermişler kızın ikinci hamileliği olduğu için içine sinmemiş ve Esenler kadın doğum hastanesine gitmiş orda açılma olduğunu ve doğumun başladığını söylemişler
Gerçekten çok güzel hastane ama çalışanları insan değil desem yeridir