Meraba arkadaşlar 6 haftalık hamileyim ilk kez bugün doktora gittik ultrason yaptı ve bebeğin içinde olduğu kese büyümüş bebek küçük kalmış dedi kalp atışınıda duyamadı doktor ama herşeye hazırlıklı olun dedi ben gayet iyi hissediyorum kanama falanda olmadı aynı durumu yaşayan varmı ??