Merhaba kızlar 39+3te sezeryana alındım aslında normal dogum olarak ilerledik ama 2 cm acıklık vardı ve malesef ilerleyemedi bende agrıya dayanamadıgım için sezeryana alındım🥹 yaklasık ne kadar sürede iyileşiyorsunuz dikişleriniz ne zaman alınıyor ben biraz zorlanıyorum agrım da oluyor