bsradmr007 Kan pıhtılaşması olup yüksek düzeyde folik asit kullanan var mı folibolu zararlı diyorlar ama kan pıhtılaşması olan gebeler içinde yüksek folik asit kullanılması gerekiyor diye biliyorum
Ebruyi bsradmr007 ben onu kullanıyorum doktor zorunlu gunde yarım dedı daha hamıle degılım onceden baslattı planlı gebelık ıcın
bsradmr007 Mimoza Ebruyi evet ama instegram da gezerken bi doktor video atmış sakın kullanmayın diye yüksek dozda bi folik asitmiş
Ebruyi bsradmr007 arzu hocam mı? Eğer arzu hocam ise doktorunuz verıyor ıse kullanmanız normal demıs zaten hapın yarısını ıcıyorsun tamamını degıl