Selamlar herkese, 35 haftalık hamileyim. İki gün önce tartıldığımda geçen haftaya göre 1 kilo vermiş olduğumu gördüm. İki gündür her sabah tartıya çıktığımda 200 gram azalıyor. Yani toplamda neredeyse 1,5 kilo verdim bir haftada. Normalde en çok kilo alınan dönem son aylar malum. Neden böyle oldu anlamadım. Sizlerden benzer durum yaşayan var mı? Iştahim çok yok, yani bir hamile oburluğu asla yok ama sabah akşam normal yemeğimi yiyorum. İki gündür de geceleri kalkıp muz nutella cips falan yiyorum 🙊 normalde sağlıklı beslenmeye çalıştığım için böyle şeyler yemezdim pek. Ama ona rağmen 2 günde 400 gram gitmesi şaşırttı. Birde 1,65 boy 58 kilo ile hamile kalmıştım şuan 67 olmuşum yani kilolu da değilim. Ayrıca serklajı olduğum için de sürekli yatıyorum yani aktifte değilim. Hiç bişi anlamadım 🤷🏻♀️