OztrkSeda oy kıyamam canım benim. Ben de böyleydim. Mide bulantısından yemek yiyemiyodum. Su dahi içemiyordum. Tansiyonum 8-4 lere indi. Süründüm adeta. Prilam yerine su içsem de olurdu 0 etki. 4 kiloya yakın kilo verdim. İdrarımda artık keton çıkıyordu az beslenmeden dolayı. Kullandığım ilaçlar artık kemoterapi sonrası için verilen ilaçlardandı. Onzyd dil altı tablet ve serum içine zofran kullandım. Doktorum bunları önermedi. Ama çok kötüydüm daha önce gebelik geçirmiş hemşire arkadaşlarımı dinlemeyi tercih ettim. Zofran ile serum aldığımda 1 - 1.5 gün iade edebiliyodum. Yemekten 15-20 dakika önce onzyd alırsam yemek yiyebiliyodum. Yani ben önermiş olmak istemem bilen kişilere danış ben sağlıkçı değilim. Ama 12-15 haftalar arasını ben ancak bu şekilde atlatabildim. 15ten sonra bıçakla kesilmiş gibi kesildi bulantılarım ve iştahım bir açıldı of diyim 😂