tosbikveannesii eills ben ilerde birini beğenmezse kendi istediğini kullansın diye düşündüm bu yüzden çift isimi ☺️
Zeynepci012 tosbikveannesii bizede eşimin arkadaşları teşvik etti eşim duru istiyordu bende eylüle denk geliyor doğum tarihi sonra arkadaşları birleştirin dedi o zaman bize öyle karar verdik 🥰
Zeynepci012 ZeynepDuru17 çook güzel emin olun kendi ismim Zeynep olmasa kızımın ismi zeynep olurdu duru isminide çok seviyorum zaten 🥰 adıyla yaşasın inşallah 🥰
ZeynepDuru17 Zeynepci012 amin inşallah canım benim darısı size olsun inşallah annemin adı Zeynep öldü 21 22 sene olacak o yüzden koydum hemde peygamber efendimizin torununun ismi yanına da eşim duru olsun dedi koyduk 🥹😍😍❤️🤲
Burcu-2634 tosbikveannesii bizim de 4 ayımız var isimli Hastane çıkışı ve ismi hazır aceleciyiö haline 😂