Kızlar bugün kanama.oldu ben nişan sandım arayıp doktoruma danıştım 37+2 doktorum.hemn gelip nstue girmemi soyledi geldim açılma hiç yok bebek.cok.hareketli ve haftasına göre ilerdeymis.kilosu ama kanamam var diye yatış verdi sbaha.kadar gozetimde.olucam aynı durumda olan var mı ya da korkmali miyim