21 haftada Organ taramasına bebeğin beyninde sivi birikimi çıktı beyni 10 gün önceden gelişiyor dedi bide böbreğinde sıvı oluşumu var dedi %92 sağlıklı ama 8 lik kavram için amniyosentez sıvı aldırmayı önerdi ben yaptırmak istemiyorum düşük riski olduğu için içim de aslında çok rahat sağlıklı olduğunu düşünüyorum ama yine de Nipt diye kan aldırma var bunu yapmak istiyorum aranızda benim gibi olay yaşayan oldu mı