Kızlar hamileliği ayrı lohusalığı ayrı bu bebelerin 😅♥️ 9 günlük olduk sarılık var biraz, bembeyaz doğan bebişimin rengi sarardı, 2 gün önce 12 ölçüldü doktor takibe gerek duymadı 15. Gün bir daha gideceğiz. Bol emziriyorum mama da veriyorum, her öğün toplam 60 cc yiyordur. Çişi kakası da yerinde, ama hala açılma yok. 2.5 saatte bir yediriyorum.. Biraz güneşe de çıkardım sanki o fayda etti birazcık. Ne yapabilirim başka ? Sizler neler yaptınız ?