Mugi ben sezaryen olmak istiyordum ki erken doğum olduğu için mecburiye dönmüştü . Ama çok denk geldim normal doğum yaptırıyodu ya, muayene sırasında acil normal doğuma girdiğine şahit oldum hep, zaten hastası çok hani sırf sezaryen için hasta kovalayacak bir kadın değil, eşi de o hastanede çocuk dr u Mehmet hoca, o da çok ilgili iyi bir dr.