Bana da yazmak nasip oldu hamileliğim boyunca hep Doğum hikayelerini okurdum Benim de böyle olur mu diye acaba korkardım ya da sevinirdim doğum yapalı 1 ay oldu 😊 neyse geçelim hikayeme geceden çok kasılmalarım vardı uyuyamadım hatta karnımın sertleşmesinden sabah kalktım eşime nst çekilmeye gidelim dedim düştük hastane yoluna 40 + 1 olmuştum 😂 artık gelmeliydi gittik sancılarım düzensiz çıktı fazla değildi açılmama bakıldı 2 cm olduğunu söylediler ben evimin yakınındaki hastaneye gitmiştim yatış için sordular yatmak ister misin diye ben de kabul etmedim başka hastanede takipli olduğumu söyledim bir kağıda imza attım çıktım saat 10:00 civarıydı sabah eve gittik duş aldım bu arada nişanım geldi alttan muayene sonrası sonra kahvaltı yaptım kasılma çoğalmıştı ve adet sancısı gibi ağrım başlamıştı saat 5:30 gibi evden çıktık ve takipli olduğum hastaneye gittik tekrar NT‘ye bağladılar açıklık muayenesi yaptılar üç santim oldu açıklı ve yatış yaptılar acilden yukarı servise aldılar yanıma refakatçim geldi doğum sürecinde eşim yanımdaydı doğum yaptığım an çıkardılar sadece saat 8:00 gibi odadaydım yarım saatte bir gelip NS T’ye bakıp açıklık muayenesi yapıyorlardı saat 10:00 gibi açıklığım dört Santim olmuştu bu kadar saat boyunca bir santim olunca ben de sabahı bulur herhalde diye düşündüm ağrılarım katlanılmaz değildi adet sancısı gibiydi ayağa kalkıyordum biraz hafifliyordu sonra saat 11:30 gibi tekrar tekrar geldiler açıklığım altı santim olmuştu ve doğumun hızlı ilerlediğini söylediler Ağrılarım artmıştı artık ayağa kalksam da geçmiyordu yarım saat sonra tekrar geldiler ben artık Bağırıyordumm Acıdan Tekrar açıklık muayenesi yaptılar doğumun başladığını söylediler eşimi dışarı çıkardılar sonra suyumu patlattılar Suyumu patlatırırken hiç acı hissetmedim ondan korkuyordum çünkü acır mı diye çok fazla ağrım vardı artık Odaya birden 7 8 kişi geldi hemşireler doktorlar ıkınmamı Söylediler ilk doğum olduğu için yapamıyordum zorlanıyordum Sonra saat 1:48 de Kızımı kucağıma aldım Çok güzeldi doğumdan korkmayın ben çok korkuyordum Evladımı gördüğüm an bütün acim bitti Doğum yaptıktan sonra eşimi arayıp yukarı çağırdılar sonra sonra dikişlerimi yapıp yukarı odama çıkardılar 40 + 1 normal doğum ile 3 kg 700 gram bebişi dogurdum zordu Ama hepsi bitti Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin 😊😊🩷