B__28 Kızlar 28+4 tteyiz dün bugün yemekelrden sonra özellikle soğuk soğuk ter boşaltıyorum böyle patlayacakmış gibi oluyom tansiyonum 8e 6 nabzım 116 120 çıkıyo sizlerde olanlar varmı hiç
minnosmakarna B__28 benimde nabzım yükseliyor doktor tansiyon düşüklüğünden olur dedi başka birşey söylemedi normal sanırım ama en düşük 10-6 falan oluyor siz bence bir doktora gorunun
B__28 Az bi iş yapsam sonra oluyorum yada bi tık aç kalsam oluyo hemen ya çok kötü yoruyo demirim kanım düşük galba ondan ya