12 haftalıkken ikili test öncesi doktor ultrasonla ölçüm yaptı ve parlaklık olduğunu söyledi, çok üzülmüştüm. 1 hafta sonra kendi özelde ki doktoruma gittim ve parlaklık görmediğini normal olduğunu söyledi. Sanırım devlette ki cihaz öyle gösterdi. Üzülmeyin hiç burda çok araştırdım zamanla kendiliğinden yok oluyormuş