Elifaslihan 31+6da çalışabilir raporu alınabiliyor mu ? Yoksa 32+ lardan sonra mı doktora gitmek gerekiyor? Bilgisi olan var mı yazarsanız sevinirim ☺️
tgbmerve Elifaslihan Dr um Özel klinik benim, özel tıp merkezinden aldım oluyor sıkıntı yok, bazıları sorun olur yazmış ama direk sisteme düştü, 32+0 da tam gitmek zorundasiniz
yeniannna34 Elifaslihan ben bugün 32+3 gunlugum çalışamaz raporu aldım devlettekı doktora sordum özel devlet farketmıyor dedi bende özelde doktorumdan aldım bugün farketmez ama 32 hafta ve sonrası olabılıyor eşim muhasebecı öyle demişti bana doktorda sorun olmaz dedı
Adilee gocebeanne bazı özel kurumların hastanelerin tıp merkezlerinin sgk girişi olmuyormuş. o yüzden en garantisi devletten almak.
Mommyshark2023 Sata göre tam 32 olman lazım canım . Devlet hastahanesinden aldım ben o daha kesin oluyor diye duymuştum
Ecoliiii 32+0 benim tam bayram öncesindeki cumaya denk geliyor. Alabilir ve bayramdan önce halledersem çok sevineceğim. Çalışabilir ya da çalışamaz raporu alıp iş yerimize veriyoruz değil mi?