Edaacar-ozkan maalesef ben ilk hamileligimde hiç catlamadim şimdide 32. Haftadan sonra ufak ufak çatlaklar belirdi simdi biraz daha arttı 36+2 yim lierac kullanmasına rağmen çatlayan cok kişi duydum ben ilkinde sadece badem yağı sürdüm ama catlamadim bu sefer karnım çok daha büyük ilk hamileligime göre o yüzden çatladım. Daha çok onarıcı krem tarzı birsey istiyorum araştırdım ama bulamadım 😒