Msydn6 Ertuğrul ve Metehan adında 2 oğlum var 3. ye uygun ne olabilir eşim Alparslan diyor klasik 🙄 başka buna benzer öneri yapar mısınız ya
huysuz__ Msydn6 abilerinin ismi de klasik ilk akla gelen Türk isimlerinden, bu da öyle olsa hoş olur, ben de Alparslan diyorum 🙋♀️