Arkadaşlar merhaba, bir şey danışmak istiyorum sizlere. Zeynep kandildeki uzman doktorlardan ya da operatör doktorlardan nasıl randevu alacağız? Her gittiğimde asistanla karşılaşıyorum. Hala bu doktorların özel muayenehanesi var mı? Bazı devlet hastanelerinde ekstra ücret vererek direk uzmanlara muayene olabiliyorsunuz. Bu durum Zeynep kamilde var mı? Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻