lilyum_ Meliss0619 hayırlı olsunn. Kan verirseniz sonucu bizimle de paylaşır mısınız? Bu kadar koyu çıkınca beta kaç oluyor acaba merak ettim.
Meliss0619 lilyum_ canım ben tıp merkezinde kan verdim ama sadece pozitif negatif olarak bakıyorlarmış kanda pozitif çıktı yarın sağlık ocağına gideceğim o zaman sayı olarak öğrenip paylaşırım ❤️
Ceydanatishka rumeysa_mom Ne kadar içten yazmışsınız hamileyim sizin için dua edeceğim inşallah en yakın zamanda sizde hamile kalır ve sağlıkla kucağınıza alırsınız bunun gibi ne resimleriniz olur inşallah 🙏🏻🌺
rumeysa_mom Ceydanatishka amin kuzum benim amin o kadar mutlu ettin ki beni güzel mesajınla rabbim bebişini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🥹❤️
Meliss0619 rumeysa_mom amin canımmm Rabbim herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin🥰 bende çok zorlu yollardan geçtim Hepimizin imtihanı 🥲
rumeysa_mom Meliss0619 maşallah hayırlı mübarek olsun sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🥹❤️ adetiniz geçmiş miydi yoksa adetten önce mi yaptınız bu değerle öğrenmek için adetin çok gecikmesi lazım
dika Meliss0619 benimle aynı bende 22 nisan 3 gün geçti yapmaya korkuyorum ya çizgiyi görmesem diye pazartesi gidicem inşAllah hastaneye Rabbim hakkınızda hayırlısı neyse onu nasip etsin banada dua eder misiniz ❤️
Meliss0619 dika ben hiç umudum olmayarak test yaptım hep negatif görüyordum çünkü.. Pozitif görünce küçük çaplı bi şok geçirdim 🥲🥲 Rabbim hepimize sağlıklı evlat nasip etsin inşallah ❤️
Yesimdeniz Meliss0619 erken gebelikte yanılma olmaz canım baya net bi şekilde çıkmış gözün aydın hayırlısıyla alırsın inşallah kucağına