Arife3507 19+4 gunluk hamileyim karnimin alti ve sag kasigim agriyor. Ozelikle sag kasigim bacagima vuruyor sanki. Sizde de boyle olan var mi?yarin kontrolüm var gitmeden önce baska basina gelen var mi diye merak ettim
SuAte Arife3507 benimde oluyo canım yürürken çekme bile yapıyo hatta, druma mesaj attım geleyimmi diye bunlar normal demiş magnezyuma başladım azaldı biraz 18+4 bu arada canm
Burjucan Arife3507 bende de oldu o haftalarda canım hatta geceleri de ayağıma kramp da giriyordu kaşık karın agrısı ne ararsan vardı normal dedi doktor hapa da karşı magnezyum falan da vermedi şimdi 23 olduk bir kaç haftadır yok şükür
Arife3507 SuAte him ben tahlili saglik ocaginda yaptirmistim cok sukur magnezyum eksikligi cikmamisti ama yarin tekrar tahlil isteyecegim
Arife3507 Zeliha66 rahim boyunida burda ogrenmistim daha once hic sormamiatim ultrasyonla mi bakiyorlar alttab muayene ile mi peki
Burjucan Arife3507 canım bizde detaylı ultrason diye birşey yok doktorumuz 12. Haftadan beri her kontrolü yarım saat yapıyor tek tek organlarına bakıyor en son 3 gün önce gittim organların hepsine baktı ölçümlerini de yaptı bir sıkıntı yok dedi
Mczmasya Burjucan o rutin zaten canim her gittiğimiz de ozellikle bazi haftalar karin bölgesi bas bölgesi bacaklar kollar tek tek oluculur detayli ultrasin 4 D renkli olur ve organ taramasidir Mide vb. Organlar goruntulenir