gozdexx Bebeği baş geliş pozisyonunda olanlar siz de o başın ağırlığını ve ağrısını hissediyor musunuz ben artık rahat rahat yürüyemiyorum bile 32.haftadayım
Sumeyyeky gozdexx ben hiç hissetmedim tam tersi makat geliş olduğunda daha çok baskı vardı şuan daha rahatım baş geliş olduğu için
Nur8948 gozdexx benmki de baş aşağı pozisyonda ve 35+1 deyim popo kemiğim ve ön kemiğime ağrı giriyor arada haftaya da randevum var bekleyeceğim artık 🥺
YeniGelinMeselesi gozdexx evet ve her geçen gün daha çok baskı artıyor 34+1 deyim bu hafta iyice sanki çıkıcak gibi hissediyorum o kadar baskılıyor ki 🤦🏻♀️