Bulut74 Yyasmin 2015 ocak mı şubat mı tam bilmiyorum kar baya vardı. Kızıma hamileydim her akşam düzenli bi şekilde bi kutu dondurma yedim. Bu böyle Doğuma kadar devam etti. 3 aylıktım başladım yemeye.
Busrababuz Yyasmin valla her markete gidince alıp yiyorum ardından şu iç hiç birşey olmaz dondurma sadece yazın yenir yanlış bir bilgi ona bakarsan biz kışın erik yiyoruz 😊😊😊
Ela11 Yyasmin aman ha sakın yeme benimde istedi eşim gitti aldı arkasından grip oldum şimdi de gribim geçmiyor
Zeynpatak Yyasmin cok istiyosa ye canim ne olacak . Ben 3 gün ustuste ve asiri yedim grip oldum bogazlarim sisti antibiyotik kullanmak zorunda kaldim .dikkat et fazlaya kacmadan nefsini koreltcek kadar ye